بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
81. بررسی مولفه های تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، موبایل بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک، کارت بانک، پذیرش فناوری ،پذیرش بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 28 -
82. تبیین ابعاد انتقال الکترونیکی وجوه در نظام بانکداری
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، انتقال الکترونیکی وجه، نظام بانکداری
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 35 -
83. پرداخت الکترونیک و پرداخت سیار گامی اساسی در جهت تحول در نظام اداریالکترونیک
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیکی آن لاین، نظام اداری، پورتال، تجارت سیار، فرآیند پرداخت سیار .
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 18 -
84. بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال و درگیری ذهنی بر رسانه اجتماعی بر نگرش برند و تمایل بهپرداخت الکترونیک در صنعت بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال، درگیری ذهنی، نگرش برند، تمایل به پرداخت الکترونیک، صنعت بانکی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 10 -
85. شناسایی ناهنجاری های رفتاری درگاه پرداخت الکترونیک در صنعت بانک داری با رویکرد داده کاوی
کلیدواژه ها: قمار، یادگیری نیمه نظارتی، اندازه گیری شباهت، ارائه دهندگان خدمات پرداخت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس هوش مصنوعی و پردازش هوشمند
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
86. سنجش ارزشیابی مولفه های انواع سیستم های پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: سیستم پرداخت الکترونیک، کارت های پرداخت، SSL، امضای دیجیتال، کیف الکترونیکی، پروتکل انتقال متن های امن
محل انتشار مقاله: دوازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 19 -
87. پرداخت الکترونیک با فناوری NFC
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی فناوریهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 9 -
88. بانکداری الکترونیک و نقش آن بر رضایتمندی مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، خدمات الکترونیک، رضایتمندی مشتری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 9 -
89. ارزیابی معیارهای امنیتی در سیستم بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، امنیت، تهدیدات امنیتی، نفوذ، رضایت مندی مشتری، استاندارد ISO ۲۷۰۰۱
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
90. بررسی خدمات بانکی غیر حضوری به مشتریان در زمان پاندومی کرونا
کلیدواژه ها: کرونا ، خدمات غیر حضوری ، کیفیت ، بانکداری الکترونیک ، پاندومی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
91. رابطه بین امنیت ادراک شده و اعتماد مشتریان به سیستم بانکداری الکترونیک مبتنی بر رویکرد NFC-Mobile
کلیدواژه ها: امنیت درک شده، اعتماد درک شده، بانکداری الکترونیک، رویکرد NFC-Mobile
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 18 -
92. آیا شفافیت شاخص های عملکرد بر سودآوری بانکداری الکترونیک تاثیر میگذارد؟مطالعه تجربی برای سیستم بانکداری ایران
کلیدواژه ها: شفافیت، بانکداری الکترونیک، سودآوری
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 10 -
93. ارزیابی مولفه های بانکداری الکترونیک با رویکرد مدیریتی رضایت شهروندان (مطالعه موردی: فردیس کرج)
کلیدواژه ها: شهر الکترونیک، مدیریت شهری، فردیس کرج.
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
94. مروری بر روشهای کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی
کلیدواژه ها: تقلب بانکی، بانکداری الکترونیک، کلاهبرداری، معاملات متقلبانه، تراکنشهای جعلی، کشف تقلب بانکی.
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی مدیریت دانش و کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 24 -
95. بررسی فناوری بلاک چین و کاربرد آن در تجارت و بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: فناوری بلاک چین، تجارت الکترونیک،ارز دیجیتال، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 9 -
96. بررسی میزان پذیرش بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل پذیرش فن آوری ( مورد مطالعه ؛ شعب بانک سپه استان اردبیل)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مشتری، بانک سپه، پذیرش بانکداری الکترونیک، مدل پذیرش فن آوری
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری پیشران ها و تهدیدهای فراروی انقلاب اسلامی در گام دوم
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
97. ارزیابی چگونگی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک خصوصی
کلیدواژه ها: پذیرش،بانکداری الکترونیکی،مشتریان،بانک خصوصی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
98. اثر تجربه مشتری بر مزیت رقابتی پایدار با نقش تعدیلگر ارزش ادراک شده در شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
کلیدواژه ها: مدیریت تجربه مشتری، مزیت رقابتی پایدار، ارزش درک شده، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
99. تاثیر امنیت بر اعتماد درک شده شهروندان بر مبنای رویکرد فناوری اطلاعات
کلیدواژه ها: امنیت درک شده، اعتماد درک شده، سیستم پرداخت الکترونیک، شهرداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی افق های نوین در مهندسی عمران ، معماری و شهرسازی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
100. نقش تبلیغات اینترنتی و ارائه برنامه تبلیغاتی بر پذیرش بانکداری الکترونیکی از سوی مشتریان بانک ملی
کلیدواژه ها: تیلیتات، بانکداری الکترونیک، مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12