بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
1001. بررسی نقش بانکداری الکترونیک در رفاه اجتماعی (مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان زنجان)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، رفاه اجتماعی، بانک قرض الحسنه مهر ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 47 -
1002. رتبه بندی موانع توسعه بانکداری الکترونیکی با رویکرد سلسله مراتبیAHP
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، روش سلسله مراتبی AHP ، شاخصها و موانع توسعه بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
1003. تحلیل بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، عوامل پذیرش، ابزار و خدمات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
1004. اثربخش بانکداری الکترونیک، بر پولشوییی و راهکارهای مقابله با آن با استافده از تکنیک تاپسیس
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی،پولشویی، پولشویی الکترونیکی، تکنیک تصمیم گیری چند متغیره (تاپسیس)
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
1005. بررسی عوامل موثر بر اعتماد، نگرش و ارزش دریافت شده مشتریان در بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی : بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: اعتماد، نگرش، ارزش دریافت شده، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 24 -
1006. بررسی مدل یکپارچه پذیرش و کاربرد تکنولوژی در پذیرش کیف پول الکترونیک
کلیدواژه ها: پذیرش وکاربرد تکنولوژی کیف پول الکترونیک پرداخت الکترونیک، مدلمعادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
1007. بررسی عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی توسط شهروندان در ایران با استفاده از بهبود مدل پذیرش فناوری
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، پذیرش فناوری، اعتماد،برداشت ذهنی از توانایی شخصی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مهندسی برق در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
1008. بررسی تأثیر روش های بانکداری الکترونیک در نگهداری و جذب مشترین بانک ها با استفاده از شبکه عصبی GMDH (مطالعه موردی بانک دی استان گیلان)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، شبکه عصبی، رضایت مشتری، الگوریتم ژنتیک
محل انتشار مقاله: مهندسی کامپیوتر و پژوهشهای نیاز محور آخرین دستاوردهای در فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
1009. تبیین اصول مدیریت ریسک های امنیتی در زمینه بانکداری الکترونیک و چالش های مرتبط با آن
کلیدواژه ها: چالش های مدیریت ریسک ،ریسک های امنیتی، مدیریت ریسک
محل انتشار مقاله: نخستین همایش بین المللی حسابداری ،اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
1010. بانکداری سنتی و الکترونیک (پیکربندی شبکه ای و ساختار ارتباطی سیستم های بانکداری الکترونیکی وبانکداری مشتری مدار)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بانکداری الکترونیک، بانکداری مشتری مدار
محل انتشار مقاله: همایش ملی دستاوردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
1011. مروری تحلیلی بر پیاده سازی و توسعه بانکداری الکترونیک در ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، پیاده سازی بانکداری الکترونیک، توسعه بانکداری الکترونیک، ایران
محل انتشار مقاله: همایش ملی دستاوردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
1012. تعیین عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی با استفاده از مدل پذیرش فناوری؛ مطالعه موردی بانک انصار
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، مدل پذیرش فناوری، بانک انصار، پذیرش فناوری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
1013. عوامل موثربرپذیرش بانکداری الکترونیک باتلفیق مدل پذیرش فناوری وریسک ادراک شده
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ،پذیرش فناوری ،منفعت درک شده ،ریسک ادراک شده ،ریسک مالی ،ریسک امنیتی ،ریسکاجتماعی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
1014. نقش بانکداری الکترونیک در تجارت الکترونیکی سازمانهای خدماتی
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک،سازمانهای خدماتی،بانکداری الکترونیک،تکنولوژی الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 6 -
1015. ارزیابی رضایتمندی مشتریان بانکداری الکترونیکی از منظر اطمینان بخشی (مطالعه موردی: در شعب بانک انصار شهر شیراز)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، اطمینان بخشی، رضایتمندی مشتریان، شکاف، مدل سروکوال
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 21 -
1016. بانکداری الکترونیک مبتنی بر کارت امتیازی متوازن و رابطهی آن با مشتری مداری (مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: کارت امتیازی متوازن، بانکداری الکترونیک، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
1017. بررسی تأثیر سطح استفاده از بانکداری الکترونیکی بر کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شعب بانک ملی استان مازندران)
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی، بانکداری الکترونیکی، بانکداری اینترنتی، بانک ملی ایران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
1018. بررسی موانع توسعه بانکداری الکترونیکی در بانک صادرات ایران با استفاده از روش های فازی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانکداری اینترنتی 4،بانکداری مجازی 5،موانع توسعه بانکداری الکترونیکی، روش تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
1019. عملکرد بخش خصوصی و جایگاه آن در تجارت الکترونیک
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، مدل تجارت، بانکداری الکترونیک، مصرف کننده، ارتباطات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
1020. بررسی امنیتی سیستم های پرداخت الکترونیکی آنلاین
کلیدواژه ها: سیستم های پرداخت الکترونیکی،پرداخت الکترونیکی،پرداخت آنلاین،امنیت سیستم پرداخت،سیستم پرداخت الکترونیکی ایمن
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9