بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
1021. معرفی و بررسی روش های داده کاوی برای شناسایی پولشویی در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: پولشویی، بانکداری الکترونیکی، امنیت تجارت الکترونیک، داده کاوی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
1022. داده کاوی و بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: داده کاوی بانکداری الکترونیک مدیریت ارتباط با مشتری تقلب تشخیص ناهنجاری تشخیص سوء استفاده
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 7 -
1023. تاثیر گسترش بانکداری الکترونیک بر نقدینگی بانک ها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، نقدینگی سیستم بانکی ، تراکنش POS ، تراکنش ATM
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
1024. شناسایی و الویت بندی معیارهای تاثیرگذار بر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده ازروش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی(مطالعه موردی: بانک مسکن)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
1025. بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک( مطالعه موردی بانک ملت استان آذ ربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، شبکه شتاب، حساب ملت کارت، تلفن بانک ملت، سامانه حساب جاری الکترونیک ملت (جام)، سامانه ملت کارت،پول الکترونیکی، انتقال الکترونیکی وجوه، ،ماشین های خودپرداز، انتظارات مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 23 -
1026. استراتژیهای نوین امنیت شبکه در بانکداری الکترونیک از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی بانک ملی استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بانکداری الکترونیک، هویت سنجی، امضاء دیجیتال، امنیت شبکه، بیومتریک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
1027. تجارت و بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری اینترنتی، بانکداری مجازی، بانکداری برخط
محل انتشار مقاله: اولین همایش منطقه ای یافته های جدید کامپیوتری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
1028. رتبهبندی موانع توسعه بانکداری الکترونیکی با رویکرد سلسله مراتبی AHP
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، روش سلسله مراتبیAHP/شاخصها و موانع توسعه بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین همایش منطقه ای یافته های جدید کامپیوتری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
1029. داده کاوی در سیستمهای پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: دادهکاوی، پرداخت الکترونیک، خوشه بندی
محل انتشار مقاله: اولین همایش منطقه ای یافته های جدید کامپیوتری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
1030. بررسی تاثیر برند تجاری بر عقاید استفاده کنندگان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک های دولتی و خصوصی شهرستان شاهین دژ)
کلیدواژه ها: برند تجاری، بانکداری الکترونیک، بانک های دولتی و خصوصی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
1031. بررسی رابطه میان ساختار سازمانی و توانمندسازی کارکنان در شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: ساختار سازمانی، توانمندسازی کارکنان، شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
1032. تجزیه و تحلیل روش های پرداخت الکترونیک در پرداخت های سیار
کلیدواژه ها: تجارت سیار،پرداخت سیار،روش های پرداخت سیار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در فناوری اطلاعات، کامپیوتر ومخابرات
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
1033. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه مطالعهموردی بانک رفاه استان آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پژوهش های کاربردی حسابداری،مدیریت اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
1034. خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریا (مورد مطالعه شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، رضایتمندی مشتریان ، اعتماد ، پاسخگویی و اطمینان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
1035. بانکداری الکترونیک وابعاد آن
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیک، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
1036. اولویت بندی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک با استفاده از روش QFD فازی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، روشQFD ؛ فازی؛ خواسته های مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
1037. ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش معماری سرویس گرا در بانکداری الکترونیک (و توسعه مدلی در این زمینه)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، معماری سرویس گرا، یکپارچه سازی، سیستم های اطلاعاتی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
1038. تأثیرارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بررضایت ونیات رفتاری مشتریان بانک سپه قزوین
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیکی،رضایت،نیات رفتاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
1039. بررسی تأثیر بانکداری الکترونیک در میزان سپردهگذاری مشتریان بانک
کلیدواژه ها: تاثیر بانکداری الکترونیک ، سپرده گذاری مشتریان ، تجارت بانکداری الکترونیکی ،
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 22 -
1040. تاثیرتحقق بانکداری الکترونیکدر افزایشرضایت مشتریان بانکهامطالعه موردی بانک ملی ایران شعبه بوعلی تهران
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریان، بانکداری الکترونیک، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12