بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
1041. شناسایی میزان تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر روی رضایتمندی مشتریان بانک
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیک, بانکداری الکترونیک, رضایت مشتری,بانک ملی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
1042. بررسی تاثیر مولفه های مدیریت ارتباطات در بانکداری الکترونیکی و رضایت مشتریان
کلیدواژه ها: e-CRM،مدیریت ارتباط با مشتری،رضایت مشتری،بانکداری الکترونیک،وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
1043. مروری بر مزایای بانکداری الکترونیک بر عملکرد مالی بانک ها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،تجارت الکترونیک،پرداخت اتوماتیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
1044. بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در افزایش جذب سپرده ها بر عملکرد مالی بانک ملی شهرستان درگز
کلیدواژه ها: سپرده عملکرد مالی،خدمات بانکی،بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
1045. تعیین سیاستها و استراتژیهای کلان امنیتی در پروژههای بانکداری الکترونیکی و تبادلاتمالی آنلاین
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، مدیریت پروژه، تبادلات مالی آنلاین، امنیت، استراتژی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 22 -
1046. بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در بانک ملی استان یزد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک کیفیت خدمات بانک ملی انتقال الکترونیکی وجوه استان بزد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
1047. بانکداری الکترونیک پدیده ای نوین در اقتصاد در هزاره سوم
کلیدواژه ها: فناوری نوین، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، کسب و کار الکترونیکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 7 -
1048. تأثیر بازاریابی خدمات مالی و اثربخشی خدمات نوین بانکداری الکترونیک در بازار امروز مرکز با و حفظ مشتریان
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی خدمات مالی، اثربخشی خدمات نوین بانکداری، جذب و حفظ مشتریان، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
1049. بررسی پذیرش بانک مجازی و ارتباط آن با سودمندی مشتریان (مطالعه: مشتریان بانک پارسیان استان قم )
کلیدواژه ها: بانک مجازی، سودمندی، نسل جدید بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
1050. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر پذیرش شعب بانک مجازی در شهر قم (مورد مطالعه، مشتریان بانک پارسیان استان قم)
کلیدواژه ها: بانک مجازی، فواید ادراک شده، نسل جدید بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
1051. بررسی نگرش رفتاری مشتریان نسبت به پذیرش شعب بانک مجازی (مطالعه: مشتریان بانک پارسیان استان قم)
کلیدواژه ها: بانک مجازی، نگرش رفتاری، نسل جدید بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
1052. بررسی تأثیر رضایتمندی مشتریان در پذیرش بانک مجازی ( مطالعه: مشتریان بانک پارسیان استان قم )
کلیدواژه ها: بانک مجازی، رضایتمندی، نسل جدید بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
1053. بررسی میزان وفاداری مشتریان به برند خدمات الکترونیکی در بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیک ، بانکداری الکترونیک، وفاداری مشتریان، برند، بازاریابی حرفه ای الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
1054. شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان بمنظور ارائه خدمات نوین بانکی در آینده (با تاکید بر بانکداری الکترونیکی)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، خدمات، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت ،نوآوری و کارآفرینی در شرایط اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
1055. بررسی تاثیربرند تجاری بر عقاید استفاده کنندگان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانکهای دولتی و خصوصی شهرستان شیراز)
کلیدواژه ها: برند تجاری, بانکداری الکترونیک, بانکهای دولتی و خصوصی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت ،نوآوری و کارآفرینی در شرایط اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
1056. بررسی فنی، اقتصادی کاهش هزینه های صدورقبض تلفن ثابت و اعتباری کردن آن
کلیدواژه ها: ارائه خدمات وپرداخت غیرحضوری،بانکداری الکترونیکی، تلفن ثابت، تجهیزات مخابراتی،زیرساخت های مخابراتی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
1057. بررسی ترویج خدمات بانکداری الکترونیکی همراه با رضا یتمندی مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، رضایتمندی مشتریان ،کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی تکنیک های مدیریت و اقتصاد پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
1058. بررسی تاثیر هوش رقابتی با کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملی
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
1059. بررسی رابطه بانکداری الکترونیکی با تعاملات کارمندان و مشتریان در بانک ملی سرپرستی شمال تهران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، تعاملات کارمندان و مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
1060. ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد در سیستم های پرداخت الکترونیکی مورد کاوی: بانک صادرات شهر تهران
کلیدواژه ها: سیستم پرداخت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، امنیت ادراک شده، اعتماد ادراک شده
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20