بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
1141. بررسی مدل های پذیرش فناوری و سیستمهای اطلاعاتی با تأکید بر سیستمهای بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: مدلهای پذیرش فناوری، سیستمهای اطلاعاتی، بانکداری الکترونیک IS/IT
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
1142. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی:مقایسه ی بانکهای دولتی و بانکهای خصوصی)
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری، بانکداری اینترنتی، بانکهای دولتی، بانکهای خصوصی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 21 -
1143. تحلیلی بر چک الکترونیکی و بررسی نت چک در ساختار بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: چک الکترونیکی ، نت چک ، ، پردازش چک های الکترونیکی، احراز هویت کربروس ،پروتکلامنیتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9 -
1144. بررسی انواع روشهای پرداخت الکترونیک و امنیت آنها
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیک، امنیت پرداخت،روشهای پرداخت الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 12 -
1145. ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر بهبود خدمات بانکداری الکترونیک در بانککشاورزی بر اساس ماده 38 قانون خدمات کشوری
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، خدمات الکترونیک، کیفیت سیستم بانکداری الکترونیک، امنیت، سرعت، دقت،بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 16 -
1146. تحلیلی بر ابزارهای تجارت سیار و کاربردهای آن
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیک، تجات الکترونیک، تجارت سیار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
1147. ارزیابی و رتبه بندی ابعاد کیفیت خدمات آنلاین بانکها در ارتقای رضایت مندیمشتریان با استفاده از مدل FAHP
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات آنلاین، رضایت مشتری، تحلیل سلسله مراتبی FAHP
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
1148. عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، وفاداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
1149. ارزیابی سطح آمادگی عوامل استراتژیک کسب و کار در بانک صادرات جهت استقرار نظام بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: سطح آمادگی عوامل استراتژیک کسب و کار، بانکداری الکترونیک 2، بانک صادرات، استان مازندران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
1150. لزوم به کارگیری بانکداری الکترونیکی به جای بانکداری سنتی و نقش آن در تحول معیارهای اقتصادی و اجتماعی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، اعتماد به سرمایه گذاری، ارزش ویژه سرمایه گذاری، وفاداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
1151. اجرای اصول مشتری مداری از طریق بانکداری الکترنیکی و ایجاد انگیزه در مشتریان به سرمایه گذاری و توسعه منابع مالی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، اعتماد به سرمایه گذاری، ارزش ویژه سرمایه گذاری، وفاداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 12 -
1152. جایگاه امنیت اطلاعات دررضایتمندی مشتریان ازخدمات بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: امنیت اطلاعات ، رضایتمندی مشتریان ، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
1153. تاثیربانکداری الکتریکی بررضایتمندی مشتریان بانک مطالعه موردی: بانک کشاورزی بهبهان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، رضایت مشتری ، مدیریت ارتباط با مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
1154. بررسی رابطه هوش رقابتی با کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملی شهرستان زاهدان
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و سامانه های مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
1155. بررسی عوامل تاثیرگذار بر پذیرش بانکداری الکترونیک دربین مشتریان مطالعه موردی :بانک صادرات بابلسر
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،خدمات الکترونیک، پذیرش فناوری اطلاعات بانک صادرات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و سامانه های مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
1156. نقش فناوری اطلاعات در توسعه صنعت بانکداری در راستای تفکیک عقود از منظر حقوق اسلامی
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی ، فن آوری اطلاعات، بانکداری الکترونیک، معیار تفکیک عقود
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حقوق و توسعه پایدار جامعه مدنی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
1157. پرداخت الکترونیکی مالیات، مولفه ای تاثیرگذار بر رضایتمندی مودیان مالیاتی
کلیدواژه ها: خدمات مالیاتی الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 24 -
1158. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ارتقای کیفیت ، بهره وری و تعالی سازمانی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،بهره وری ،تعالی،کیفیت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
1159. نقش تکنولوژی های بانکداری اینترنتی بر ایجاد ارزش مشتریان و آمادگی آنان برای استفاده از بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: فناوری خویش خدمت، ارزش گذاری مشتریان ،آمادگی مشتریان ،بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
1160. عوامل موثر بر اعتماد مشتریان حقیقی بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: اعتماد، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16