بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
1301. ارائه مدل تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان
کلیدواژه ها: مدل بلوغ کیفی خدمات، رضایت سنجی خدمات الکترونیکی، کیفیت سنجی بانکداری الکترونیکی، فاصله سنجی کیفیت و رضایت، راه حلهای بهبود طلب، ردیابی توفیق راه حلها
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 12 -
1302. بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک پارسیان (مطالعه موردی شعب غرب کشور)
کلیدواژه ها: پذیرش تکنولوژی، مفید بودن، سهولت استفاده، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 15 -
1303. تاثیر فرایند مجرمانه پولشویی (درآمدهای نامشروع در نظام پولی و بانکداری الکترونیک) با تکیه بر وضعیت ایران در ده سال اخیر
کلیدواژه ها: رهیافت مختار، پولشویی، اینترنت، کپی رایت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 25 -
1304. بررسی امکان سنجی ایجاد بانک مجازی با استفاده از تحلیل SWOT
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بانک مجازی، فرصت، تهدید، نقاط ضعف، نقاط قوت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 14 -
1305. ارزیابی ویژگی های سیستم های پرداخت الکترونیکی و امنیت آن
کلیدواژه ها: سیستم های پرداخت الکترونیکی، کاربران، اعتماد، امنیت، مبادلات اقتصادی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 9 -
1306. سنجش و اولویت بندی کیفیت خدمات الکترونیکی بانکداری با استفاده از ابزار سروکوال (SERVQUAL) و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)(مطالعه بانکهای منتخب در زنجان)
کلیدواژه ها: خدمات، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، سروکوال (ervQual)، فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 15 -
1307. تدوین مؤلفه های مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در بانکداری الکترونیک با استفاده از الگوریتم MADM فازی
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بانکداری الکترونیک، تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 14 -
1308. بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر رفتار مصرف کننده در بانکداری الکترونیکی(مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر رشت)
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، ارزیابی اثربخشی تبلیغات، بانکداری الکترونیکی، مشتری، رفتار مصرف کننده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 17 -
1309. بررسی اثر مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری بر بانکداری الکترونیک(مورد مطالعه بانکهای خصوصی شهرستان ایلام)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، بانکداری الکترونیک، بانک های خصوصی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 9 -
1310. تحلیل تاثیر بانکداری الکترونیک (دستگاههای POS و ATM) بر سودآوری بانکهای هشت گانه ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، سودآوری، فناوری اطلاعات، خودپرداز، پایانه فروش
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 11 -
1311. بررسی نقش بانکداری الکترونیکی در توسعه اقتصادی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، توسعه اقتصادی، امضای دیجیتالی، عامل زمان، اطلاعات به صورت لحظه ای
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 8 -
1312. عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در شعب بانک رفاه شهر اصفهان
کلیدواژه ها: خدمات، کیفیت خدمات الکترونیکی، بانکداری الکترونیک، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 17 -
1313. فرایند برنامه ریزی، اهداف تجارت الکترونیکی برای فعالیت در محیط الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، هزینه آموزش، هزینه تبلیغات، مبادله الکترونیکی داده ها، پول الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین همایش منطقه ای فناوری اطلاعات برق پالایش
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9 -
1314. طراحی سیستم استنتاج فازی برای اندازه گیری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بانکدار الکترونیک، سیستم استنتاج فازی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 7 -
1315. تدابیر امنیتی در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، زیرساخت های بانکداری الکترونیک، راهکارهای امنیتی،سیستم یکپارچه بانکداری الکترونیکی، پول الکترونیکی
محل انتشار مقاله: همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
1316. تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیکی با استفاده از داده کاوی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، داده کاوی، خوشه بندی، رده بندی، درخت تصمیم، شبکه عصبی، ماشین بردار پشتیبان
محل انتشار مقاله: همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 16 -
1317. امنیت و حفاظت اطلاعات در تجارت الکترونیک
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، امنیت، خطرات تهدیدکننده تجارت الکترونیک، پرداخت الکترونیک
محل انتشار مقاله: همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
1318. داده کاوی درباره تقلبات موجود در خدمات بانکی و نقش امضای دیجیتال جهت حفظ امنیت درخدمات بانکی و رفع تقلبات
کلیدواژه ها: تقلبات بانکی، بانکداری الکترونیکی، جلوگیری از تقلب ،مشکل چک های برگشتی، امضای دیجیتال
محل انتشار مقاله: همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
1319. بانکداری الکترونیک و فناوری آن
کلیدواژه ها: بانکداری ، الکترونیک ،فناوری ، بانکداری تلفنی، تعریف
محل انتشار مقاله: همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 14 -
1320. محور پنجم: فناوری اطلاعات تجارت و بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، هزینه آموزش، هزینه تبلیغات، مبادله الکترونیکی داده ها، پول الکترونیکی
محل انتشار مقاله: همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8