بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
1381. مدیریت ریسک عملیاتی در بانکداری الکترونیک تعاریف، مفاهیم و ارائه مدلی کاربردی برای ارزیابی
کلیدواژه ها: ریسک عملیاتی مدیریت ریسک عملیاتی فناوری اطلاعات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 22 -
1382. تبیین راه کارهای توسعه بانکداری الکترونیکی در ارتقا رضایتمندی مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتری ، توسعه تکنولوژی و فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 15 -
1383. نقش استراتژیک نظام پرداخت الکترونیک در جذب منابع بانکی
کلیدواژه ها: نقش استراتژیک ،جذب منابع ، نظام پرداخت الکترونیک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 13 -
1384. اولویتبندی کانالهای بانکداری الکترونیک با استفاده از درجه رابطه خاکستری از دیدگاه مشتریان بانکها در شهر کاشان
کلیدواژه ها: اینترنت بانک، تلفن بانک، موبایل بانک، دستگاه خودپرداز، درجه رابطه خاکستری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 21 -
1385. شناسایی مدل مشتری مداری در حوزه اینترنت بانک سپه
کلیدواژه ها: مشتری مداری، رضایت مشتری، بانکداری الکترونیک، اینترنت بانک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 25 -
1386. تأثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مندی مشتریان بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریان ، بانکداری الکترونیک ، رضایت مشتریان ، بانکداری سنتی ، پول الکترونیکی و کیف الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 35 -
1387. شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، دستگاه خودپرداز، پایانه فروش، مدل پذیرش فناوری، گرایش مشتریان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 16 -
1388. عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان (مورد مطالعه: بانک سامان)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، ابزارهای بانکداری الکترونیک، پذیرش، رضایت، وفاداری، رفتار مشتری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 14 -
1389. نقش توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در ارتقاء رضایت مشتریان بانکها
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتری، راحتی استفاده، هزینه، امنیت
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 12 -
1390. مدل تلفیقی رتبه بندی پرداخت الکترونیک با استفاده از TOPSIS-DEA
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیک، رتبه بندی، کارایی بانک، تحلیل پوششی داده ها، تاپسیس
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 15 -
1391. بررسی نقش مدیریت دانش مشتری (CKM) در توسعه بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: ؛CKM, KM, CRM, CKM در بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 15 -
1392. شناسایی عوامل مؤٍر بر بکارگیر خدمات ATM توسط مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: فن آوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی، خدمات الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، دستگاه های خودپرداز
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 15 -
1393. بررسی تأثیر اطلاعات در غلبه بر مقاومت مصرف کنندگان به پذیرش موبایل بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، موبایل بانک، موانع کاربردی، موانع روانشناسی، اطلاعات
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 15 -
1394. شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترویک
کلیدواژه ها: تبلیغات شفاهی مثبت، ریسک ادراک شده، اعتماد، شایستگی ادراک شده، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 16 -
1395. جرایم سایبری در حوزه ی بانکداری
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مدیریت خطرات، جرایم مالی سایبری ، امنیت
محل انتشار مقاله: همایش مشترک مهندسی کامپیوتر و مکانیک
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 6 -
1396. مروری بر تأثیر متقابل بانکداری الکترونیک و تجارت الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، ارتباطات دیجیتال/ICT
محل انتشار مقاله: نخستین همایش منطقه ای فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 6 -
1397. پولشوئی و مفهوم آن در فناوری اطلاعات
کلیدواژه ها: پول الکترونیکی E-Money/پولشوییMoney Loundering، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: نخستین همایش منطقه ای فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 10 -
1398. بررسی رابطه عوامل انگیزشی و گرایش مشتریان در استفاده از خدمات سیستم های پایانه فروش (pos)بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: سیستم پایانه فروش، عوامل انگیزشی، مشتری، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: نخستین همایش منطقه ای فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 12 -
1399. بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک در ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، موانع بانکداری الکترونیک، تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 11 -
1400. ارزیابی نقش بانکداری الکترونیک بر اثرگذاری سیاست پولی با توجه به مجرای وام دهی بانک های تجاری (1391-1380)
کلیدواژه ها: مجرای وامدهی بانک، سیاست پولی، بانکداری الکترونیک، تسهیلات بانکی، نقدینگی بانک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 20