بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
1461. بررسی اهمیت بانکداری الکترونیک در جلب رضایت مشتریان بر اساس مدل کانو (مطالعه موردی بانک سامان مشهد)
کلیدواژه ها: اینترنت ، بانکداری الکترونیک ، فناوری اطلاعات ، مشتری ، رضایتمندی ، مدل کانو
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 16 -
1462. بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات مبتنی بر تکنولوژی بر رضایت و وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مدل معادلات ساختاری، ابعاد کیفیت خدمات، وفاداری مشتری، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 18 -
1463. بررسی اعتماد مشتریان بانک ملت استان زنجان و تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: اعتماد مشتریان بانکداری الکترونیک بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 17 -
1464. سیستم رزرو غیر حضوری نوبت مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، رزرو نوبت، پیش نویس فرم، مدیریت صف
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 10 -
1465. بررسی تاثیر ابعاد خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک صادرات استان مازندران)
کلیدواژه ها: رضایتمندی مفاتری، پول الکترونیکای، بانکداری الکترونیکی، سیستم پرداخات الکترونیکی، انتظارات مشتریان پایانه های فروش
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 46 -
1466. اولویت بندی نیازهای مشتریان در بانکداری الکترونیک بکارگیری روش تحلیل سلسله مراتبی گروهی (AHP) در شعب بانک کشاورزی شهر نایین
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی تجارت الکترونیک کانال های الکترونیکی تصمیم گیری چند معیاره - - - MADM -فرآیند تحلیل سلسله مراتبی گروهی (AHP)
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 19 -
1467. ارائه مدل هفت بعدی رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان؛ خدمات بانکداری الکترونیک؛ ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 17 -
1468. بررسی رابطه مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی درشعب بانک ملت استان کرمانشاه
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، جلب سرمایه، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 16 -
1469. بررسی محرک های کلیدی استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: مدل پذیرش فناوری، بانکداری اینترنتی، مدل معادلات ساختاری، تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 27 -
1470. بررسی رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با استفاده از مدل EUCS مورد مطالعه: شعب بانک ملی در شهر اهواز
کلیدواژه ها: رضایتمندی، مشتریان، خدمات، بانکداری، بانکداری الکترونیک، بانک ملی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 19 -
1471. بررسی شاخصهاو متغیرهای موثردرپذیرش تکنولوژی بانکداری الکترونیکی دربانک ملت
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، پذیرش تکنولوژی، خدمات نوین بانکی، بانکداری اینترنتی، سودمندی خدمات، سهولت استفاده از خدمات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 21 -
1472. بررسی تأثیر تبلیغات تجاری بر رفتار مصرف کننده در بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهرستان شاهرود
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، مدل آیدا، بانکداری الکترونیک، رفتار مصرف کننده
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 10 -
1473. راهبردهای عملیاتی بازاریابی موثر بانکی در ایران
کلیدواژه ها: برنامه ریزی راهبردی، بازاریابی خدمات بانکی ، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 14 -
1474. ارزیابی تاثیر اعتماد و جذابیت بر تعهد مشتریان در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: جذابیت، اعتماد، تعهد، رفتار فرصتطلبانه، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 18 -
1475. شناسایی اولویت بندی و مقایسه عوامل موثربراستفاده ازپایانه فروش POS ازمنظر پذیرنده ها درصنوف منتخب
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، پرداخت الکترونیک، پایانه های فروش، پذیرندگان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 15 -
1476. بخش بندیمشتریان و بازاریابی خدمات بانکی برمبنای تکنیکهای داده کاوی و مدل تحلیل RFM مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، داده کاوی، بازاریابی ، خوشه بندی، طبقه بندی ، تحلیل RFM
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 20 -
1477. شناسایی مهمترین استراتژیهای موثربرافزایش اعتمادوجذب مشتریان وفادار به بانکداری الکترونیک مورد مطالعه بانک پاسارگاد شهرستان زنجان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، اعتمادسازی، جذب مشتری، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 19 -
1478. بررسی تاثیر نام و نشان تجاری برند برعملکرد بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: نام ونشانتجاری برند، عملکرد، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 18 -
1479. مطالعه عوامل مؤثر بر استقرار بانکداری الکترونیک در مناطق روستایی ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، مناطق روستایی، تحلیل عاملی
محل انتشار مقاله: همایش منطقه ای علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 11 -
1480. ارائه مدل پرداخت الکترونیکی هزینه تردد با قابلیت شناسایی فرد و وقعیت و تشخیص تقلب
کلیدواژه ها: اقتصاد- پرداخت الکترونیک- رمزنگاری- SMS-Location Based
محل انتشار مقاله: همایش ملی شناسایی و تبیین راهکارهای تحقق جهاد اقتصادی در شهرداری ها
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 12