بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
141. نقش انگیزه لذت جویانه مشتریان در پذیرش بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: ابعاد بانکداری الکترونیکی ، پذیرش الکترونیک بانکداری، انگیزه لذت طلبانه مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 17 -
142. بررسی ارتباط بین ابعاد مشخص کننده بانکداری الکترونیکی و قبول بانکداری الکترونیک با در نظر گرفتن نقش میانجی انگیزه لذتجویانه در شعب بانک ملی استان گلستان
کلیدواژه ها: ابعاد بانکداری الکترونیکی ، پذیرش الکترونیک بانکداری، انگیزه لذت طلبانه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 23 -
143. پیشران های رضایت مشتری از بانکداری الکترونیک در دوره کووید ۱۹
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات، یادگیری الکترونیکی، کووید -۱۹
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 6 -
144. اهمیت همگام سازی بانکداری الکترونیک در کشور با استانداردهای جهانی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، استاندارد، همگام، فناوری، ارتباطات
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
145. بهبود عملکرد شعب بانک های صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد در جذب و مدیریت نقدینگی در شرایط پاندمی بیماری کرونا با اتکا به بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، نقدینگی،کرونا، بانک صادرات، استان کهگیلویه و بویراحمد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 23 -
146. بررسی رابطه بین آموزه های دینی و بانکداری الکترونیک با افزایش منابع بانکی اسلامی بدون ربا در شعب بانک پارسیان کرمان
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی بدون ربا، منابع بانکی، آموزه های دینی، بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
147. مطالعه و بررسی چگونگی ارائه راهکارهای مقابله با فساد در سیستم بانکداری الکترونیک با نقش میانجی بهره مندی از بانک اطلاعات دردسترس
کلیدواژه ها: فساد ، بانکداری وسازمانها -مدیریت اطلا عاتی -تشخیص تقلب
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دانش و فناوری حقوق و علوم انسانی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 41 -
148. شناسایی و رتبه بندی چالش ها و موانع پیاده سازی بانکداری بدون شعبه (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه رسالت)
کلیدواژه ها: بانکداری بدون شعبه، بانکداری الکترونیک ، موانع پیاده سازی بانکداری بدون شعبه، تحلیل عاملی اکتشافی، بانک قرض الحسنه رسالت
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
149. بررسی ابعاد حقوقی بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، توسعه بانکداری الکترونیک، نظام بانکداری، قوانین حقوقی.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حقوق و علوم قضایی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
150. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر قصد خرید مشتری با تاکید بر نقش تعدیل گر بیماری هم گیرکرونا
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک، قصد خرید مشتری، بیماری همه گیرکرون (کووید – ۱۹ )
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 17 -
151. بررسی نقش امنیت و عدم اطمینان در مشتریان خدمات موبایل بانک (مورد مطالعه: بانک آینده)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، اطمینان، اعتماد، امنیت، استفاده از همراه بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
152. بررسی رضایت مشتریان استفاده کننده از تکنولوژی ای- بنکینگ (مورد مطالعه: شعب غرب بانک پاسارگاد استان تهران)
کلیدواژه ها: تکنولوژی ای- بنکینگ، بانکداری الکترونیک، رضایت مشتری، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در علوم، مهندسی و فناوری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
153. تاثیرهوش تجاری در صنعت مالی و بانکداری نوین
کلیدواژه ها: هوش تجاری، پایگاه داده، صنعت مالی و بانکداری، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، کامپیوتر و مخابرات
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
154. بررسی تاثیر بلاک چین بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بلاک چین، بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات الکترونیک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی بلاک چین رمز ارزها و اقتصاد جهانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
155. ارایه مدل تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر وفاداری الکترونیک با نقش واسط اعتماد الکترونیک و تعدیلگر درگیری الکترونیک
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک، وفاداری الکترونیک، اعتماد الکترونیک، درگیری الکترونیک
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
156. بررسی اثرات هوشمندی کسبوکار، یادگیری شبکه ای و نوآوری در ارتقای کارایی استارت آپ های موبایلی در حوزه پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: هوشمندی کسب و کار، یادگیری شبکه ای، نوآوری، عملکرد استارت آپ
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
157. بررسی سیر تحول فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظام بانکداری الکترونیک ایران
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، ارتباطات، نظام بانکداری الکترونیک ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
158. عوامل موثر در نقش بانکداری الکترونیک در دوران کرونا
کلیدواژه ها: بانک داری الکترونیک؛ کارایی عملیات بانکی؛ کرونا
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
159. ارزیابی خدمات بانکداری الکترونیک با ترکیبی از روشهای تصمیم گیری چندمعیاره فازی (مطالعه موردی: ۵ بانک ایرانی منتخب)
کلیدواژه ها: ارزیابی خدمات، بانکداری الکترونیک، تصمیم گیری چندمعیاره فازی، AHP، .ARAS
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
160. تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تبلیغات-بانکداری الکترونیک -مشتری
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18