بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
1601. چالشها، فرصتها و استراتژی های حرکت به سمت گسترش بانکداری همراه در ایران
کلیدواژه ها: بانکداری همراه، زیرساخت بانکداری همراه، کانال های ارتباطی سیار، تجارت همراه، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 16 -
1602. بانکداری الکترونیکی بستری مناسب برای ایجاد سلامت اقتصادی در ایران
کلیدواژه ها: سیستم شتاب، بانکداری اعتباری، پول الکترونیکی، امضای دیجیتالی، کارت هوشمند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 21 -
1603. بررسی عملکرد سیستم بانکداری الکترونیک در ایران و پیشنهادات لازم
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک[1]، تجارت الکترونیک[2]، عملیات بانکی[3]، فناوری ارتباطات و اطلاعات[4]
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 9 -
1604. اثر بانکداری الکترونیکی بر رشد ارزش افزودۀ خدمات صنعت بانکداری ( مطالعه موردی بانک های ایران)
کلیدواژه ها: ارزش افزوده، بانکداری الکترونیکی، پول الکترونیکی، توسعه اقتصادی، رهیافت داده های تابلویی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 18 -
1605. کیف پول الکترونیکی: راه حلی برای پرداخت الکترونیکی
کلیدواژه ها: Electronic Wallet, Electronic Payment, Mobile Commerce, Ubiquitous Computing, Digital Credentials
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 10 -
1606. بررسی و مقایسه سطح خدمات الکترونیکی ارائه شده در نظام بانکی ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، اینترنت بانک، دروازه پرداخت، موبایل بانک، تلفن بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 17 -
1607. ارائه چارچوبی برای طراحی سیستم ارتباطات در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بانکداری الکترونیکی، امنیت، امنیت سیستم های ارتباطی، تعیین اعتبار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 16 -
1608. بانکداری الکترونیکی و اصلاح الگوی مصرف
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بانکداری الکترونیکی در ایران ، مزایای بانکداری الکترونیک ، راهحلها و راهکارهای افزایش استفاده از خدمات الکترونیکی بانکها توسط افراد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 13 -
1609. بهبود سرویسدهی اینترنتی به وسیله تشخیص خودکار رباتها
کلیدواژه ها: ربات های وب، تجارت الکترونیکی ، بانکداری الکترونیکی ، بانکداری اینترنتی ، الگوهای پیمایش
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 8 -
1610. ارائه فهرست ارزیابی آمادگی جهت مدیریت پروژه های بانکداری الکترونیکی پیش ازپیاده سازی
کلیدواژه ها: : فناوری اطلاعات ،ارزیابی آمادگی، پروژه های بانکداری الکترونیکی، پیاده سازی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 22 -
1611. پروژه پرداخت الکترونیکی عوارض شهرداری تهران
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۸۷
pages: 16 -
1612. بانکداری پیشرو و نیاز به چرخش های استراتژیک ( مورد کاوی بانک کشاورزی)
کلیدواژه ها: بانک کشاورزی، چرخش استراتژیک، بانکداری الکترونیک، موسسه مادر، کار گروهی، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۸۴
pages: 26 -
1613. ارائه چارچوبی جهت الکترونیکی کردن فرآیندهای ارائه خدمات به مشتریان در بانک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، اینترنت، بلوغ الکترونیکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۸۴
pages: 13 -
1614. بانکداری الکترونیکی ابزاری جهت بهبود و توسعه فعالیت های اقتصادی
کلیدواژه ها: بانکداری سنتی، بانکداری الکترونیکی، بانکداری اینترنتی، نظام پرداخت ها، پرداخت های اینتر نتی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی توسعه فعالیتهای اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۸۷
pages: 11 -
1615. نقش آینده نگاری در نشر نوآوری های پرداخت الکترونیکی
کلیدواژه ها: آینده نگاری ، نوآوری ، پرداخت الکترونیکی ، تجارت الکترونیکی ، رقابت ، استراتژی
محل انتشار مقاله: هشتمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 13 -
1616. اولویت بندی موانع و چالشهای توسعه بانکداری الکترونیک مطالعه موردی بانک رفاه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، خدمات الکترو نیک ، چالش های بانکداری الکترونیک ، آنتروپی شانون
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۷
pages: 16 -
1617. ادراکات مشتریان بانکی پیرامون ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک بر مبنای مدل کیفیت - خدمات
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، خدمات الکترونیک ، مشتری مداری ، مدل کیفیت - خدمات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۷
pages: 13 -
1618. روشهای بهره برداری از پرداخت الکترونیک توسط تلفن همراه در کاربردهای مدیریت ترافیک شهری
کلیدواژه ها: تلفن همراه,خودرو,عوارض الکترونیکی,کنترل,مدیریت ترافیک
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 9 -
1619. بررسی و مقایسه سیستم های پرداخت الکترونیکی برای مبالغ پائین
کلیدواژه ها: سیستم های پرداخت الکترونیکی ، سیستم های پرداخت الکترونیکی برای مبالغ پائین
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مهندسی نرم افزار
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 23 -
1620. بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، پذیرش ، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۷
pages: 12