بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
293
مقاله
در زمینه
_FLATLOAN
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers _FLATLOAN
-
181. طراحی مدل راهبردی ارزیابی عملکرد بانک
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، شاخصهای ارزیابی، بانک قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم،مهندسی وتکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
182. بررسی وضعیت استقرارمدیریت دانش درسازمان های خدمات مالی مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهرایران تبریز
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بدست آوردن دانش، بکار بردن دانش، تسهیم ومبادله دانش، ایجاد وتثبیت دانش، سازمان های خدمات مالی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد پایدار با رویکرد استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
183. بررسی تاثیر قرض الحسنه بر قاچاق کالا
کلیدواژه ها: قرض الحسنه، تولید، قاچاق، اشتغال
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
184. ارائه روشی جهت شناسایی کارآمد نیاز مشتریان بانک مبتنی بر ترکیب تکنیک های خوشه بندی، تاپسیس فازی و مدل کانو: مطالعه موردی در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان
کلیدواژه ها: خوشه بندی، تاپسیس فازی، مدل کانو، رضایت مشتری، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
185. بررسی انواع تسهیلات صندوق قرض الحسنه توسعه عصر شمال (بابل) با استفاده از تکنیک نرخ بازگشت سرمایه گذاری ها در اقتصاد مهندسی
کلیدواژه ها: تسهیلات، قرض الحسنه، تکنیک های اقتصاد مهندسی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
186. مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسنه منطبق با فضای بانکداری اسلامی با استناد به تئوری بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: بانک رسالت با موسسه مالی و اعتباری عسکریه)
کلیدواژه ها: عملکرد مدیران مالی، عملکرد پرسنل صفی، سیاست ها، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
187. بررسی تاثیرابعاد بازاریابی رابطه مند براعتمادووفاداری مشتریان مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گیلان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند ، وفاداری مشتری ، اعتمادمشتری ، صنعت بانکداری ، ضریب همبستگی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 7 -
188. بررسی تاثیر کیفیت خدمات اصلی، رابطه ای و ملموس بر رضایت مشتریان در صنعت بانکداری مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ، کیفیت خدمات ، کیفیت خدمات اصلی ، کیفیت خدمات رابطه ای ، کیفیت خدمات ملموس
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
189. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با رضایت مشتری مورد مطالعه:شعب موسسه اعتباری قرض الحسنه ولیعصر (عج)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، کیفیت خدمات ، رضایت مشتری ، رضایت شغلی ، شعب قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
190. ارزیابی شعبات بانک قرض الحسنه مهرایران با استفاده از تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها ، کارایی ، واحد تصمیم گیرنده (شعب بانک مهر)
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحلیل پوششی داده ها
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 5 -
191. بررسی عوامل موثر بر جذب سپرده های قرض الحسنه (پس انداز) ، درشعب بانک کشاورزی شهر یاسوج
کلیدواژه ها: قرض الحسنه، بانک کشاورزی،پس انداز، سپرده گذاری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
192. بررسی تأثیر بانکداری الکترونیک بر بهره وری نیروی کار(مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات،بانکداری الکترونیک، بهره وری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
193. بررسی رابطه بین سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی مطالعه موردی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان ایلام
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، کارآفرینی ، کارآفرینی سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9 -
194. ارائه یک مدل تصمیمگیری چند معیاره گروهی- فازی مبتنی بر روش TOPSIS برای انتخاب صندوق های قرض الحسنه در محیط کسب و کار بانکی ایران
کلیدواژه ها: صندوق های قرض الحسنه، تصمیم گیری چند معیاره گروهی، فازی شهودی، TOPSIS فازی شهودی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
195. تعیین نرخ توسعه بر تسهیلات بانکی جهت افزایش اعطای تسهیلات قرض الحسنه بانکی
کلیدواژه ها: منابع قرض الحسنه ،بانکداری بدون ربا ،تورم، تسهیلات بانکی ،نرخ ذخیره منابع قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پویایی مدیریت، توسعه ی اقتصادی و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
196. مدیریت نقدینگی در بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: مدیریت نقدینگی، مرابحه موازی، قرض الحسنه متقابل، بازار بین بانکی اسلامی، اوراق بهادار اسلامی
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی فرهنگ و اندیشه دینی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 21 -
197. امکان سنجی فقهی- اقتصادی استفاده از نهاد وقف در تامین مالی خرد اسلامی: درس هایی برای اصلاح نظام قرض الحسنه در کشور
کلیدواژه ها: تامین مالی خرد اسلامی، وقف، نظام تامین مالی اسلامی، ایران، قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 24 -
198. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان براساس مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(مطالعه موردی: موسسه قرض الحسنه جوانان خیر مهاباد)
کلیدواژه ها: وفاداری، مدیریت ارتباط با مشتریان، مشتری، تسهیلات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 19 -
199. ارزیابی اقتصادی قرارداد ها و شیوه های اعطای تسهیلات
کلیدواژه ها: تخصیص منابع ، قرض الحسنه ، قراردادهای مبادله ای ،سرمایه گذاری مستقیم ، اعتبار در حساب جاری
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی قرارداد، اصول و چالش های پیش رو
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 11 -
200. ارائه متدولوژی برای انتخاب فردارجح برای اعطای تسهیلات وام مطالعه موردی: صندوق قرض الحسنه علوی کاشان
کلیدواژه ها: اعطای تسهیلات وام، متقاضی تسهیلات، تصمیم گیری با معیارهای چندگانه، تکنیکهای تصمیم گیری، معیارها، خبرگان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 8