بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
293
مقاله
در زمینه
_FLATLOAN
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers _FLATLOAN
-
101. عوامل موثر در اعتبار سنجی مشتریان موسسه قرض الحسنه شهید واحدی
کلیدواژه ها: اعتبارسنجی مشتریان، ریسک اعتباری، صندوق قرض الحسنه شهید واحدی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
102. بررسی تاثیر قابلیت های نوآوری بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران)
کلیدواژه ها: قابلیت های نوآوری ، نوآوری شناختی، نوآوری احساسی ، نوآوری فرایندی ، رفتار مصرف کننده
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی علوم مهندسی و توسعه شهری پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
103. بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی از طریق نقش اشتراک دانش (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران)
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، اشتراک دانش، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
104. رویکردی نوین مبتنی بر بانکداری اجتماعی برای توسعه مفهوم قرض الحسنه
کلیدواژه ها: بانکداری اجتماعی، وام دهی نفر به نفر، وب 0.2 ، قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 19 -
105. اثر تبلیغات ویروسی بر رفتار کاربران شبکه اجتماعی تلگرام (مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر ایران)
کلیدواژه ها: تبلیغات ویروسی، کاربران شبکه اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان، رسانه اجتماعی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 18 -
106. تاثیر به کارگیری راهکارهای جذب منابع سپرده قرض الحسنه بر عملکرد بانک
کلیدواژه ها: منابع بانکی، تجهیز منابع، عوامل خدماتی، عوامل مالی، عوامل ارتباطی و انسانی، عوامل و شرایط فیزیکی، عوامل وابستگی و بانک تجارت
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
107. بررسی تاثیر ضعف کنترل های داخلی بر ذخایر نقدینگی بانک در اثر پرداخت وام ( نمونه موردی بانک قرض الحسنه رسالت )
کلیدواژه ها: فرایند جهانی، سرمایه گذاری، نقدینگی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هفتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
108. برآورد اثر ایمان بر تخصیص وجوه پس انداز (بررسی تجربی شاغلین بخش غیر دولتی شهر زاهدان)
کلیدواژه ها: قرض الحسنه، سرمایه گذاری، ربا، ایمان دینی، هزینه در راه خدا
محل انتشار مقاله: اولین گردهمایی بین المللی بانکداری و تامین مالی اسلامی «قواعد ایجابی و سلبی تامین مالی اسلامی»
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16 -
109. عوامل اثرگذار بر تخصیص وجوه پس انداز از دیدگاه اسلامی در جایگاه پایه طراحی و ساخت الگوی تامین مالی و بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی، تامین مالی، ایمان، قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: اولین گردهمایی بین المللی بانکداری و تامین مالی اسلامی «قواعد ایجابی و سلبی تامین مالی اسلامی»
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 23 -
110. ارزیابی بهره وری اعتبارات اعطایی صندوق مهر امام رضا شعب استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا(ع)، بهره وری، شاخص بهره وری مالم کوییست
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 1 -
111. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری(مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، وفاداری مشتریان، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 18 -
112. بررسی تاثیر هوش تجاری برکسب مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی: شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: هوش تجاری، مزیت مشهود، مزیت پایدار، مزیت پویا، مزیت متجانس، مزیت مرکب
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 22 -
113. محتوای اطلاعاتی به عنوان شاخصی برای پیش بینی ورشکستگی صندوق های قرض الحسنه
کلیدواژه ها: پیش بینی ورشکستگی، اجتناب مالیاتی، رگرسیون لجستیک، تفاوت دفتری مالیات، موسسه قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
114. بررسی اثرات نرم افزارهای مبتنی بر رایانش ابری بر مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی : بانک قرض الحسنه مهر ایران استان مرکزی
کلیدواژه ها: رایانش ابری، مدیریت ارتباط با مشتری، جذب مشتری، وفاداری مشتری،افزایش مشتری
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17 -
115. ارزیابی وبهبود مدیریت دانش مشتری باروش تحلیل سلسله مراتبی AHP درشعب بانک قرض الحسنه رسالت شهرمشهد
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مشتری، بانک قرض الحسنه رسالت، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی، رتبه بندی شاخص ها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
116. تاثیر تجارت الکترونیک بر روی عملکرد مالی بانک قرض الحسنه رسالت ،بررسی نقش واسطه ای نو آوری سازمانی
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، عملکرد مالی، نوآوری سازمان،بانک قرض الحسنه رسالت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
117. تاثیر تجارت الکترونیک روی عملکرد مالی شعب بانک قرض الحسنه رسالت
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، عملکرد مالی، بانک قرض الحسنه رسالت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
118. بررسی تاثیر بازاریابی پارتیزانی بر قصد خرید مصرف کننده با نقش میانجی رضایت مشتری (مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان)
کلیدواژه ها: بازاریابی پارتیزانی، بازاریابی تجربی، بازاریابی دهان به دهان، رضایت مشتری، قصد خرید مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
119. بررسی تاثیر نام تجاری بر وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان
کلیدواژه ها: نام تجاری، وفاداری، بانک قرض الحسنه مهر ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
120. بررسی تاثیر تصویر سازمان بر وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان
کلیدواژه ها: تصویر سازمان، وفاداری، بانک قرض الحسنه مهر ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15