بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
90
مقاله
در زمینه
Mobile Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Mobile Banking
-
1. ارزیابی مدیریت خدمات بانکی با استفاده از مدیریت دانش و بانکداری همراه مطالعه ی موردی : بانک تجارت طبس
کلیدواژه ها: مدیریت خدمات بانکی ، مدیریت دانش مشتری ، بانکداری همراه، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 14 -
2. کنکاشی بر ویژگیهای بانکداری الکترونیک درتمایل به استفاده مجدد از بانکداری همراه با توجه به نقش میانجیگری تجربه مشتری از برند
کلیدواژه ها: کیفیت سیستمی، رابط کاربری، تضمین امنیتی، تجربه برند، تمایل به استفاده مجدد
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
3. سیاست توسعه بانکداری همراه و اثر آن بر سطح رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکی: یک مطالعه نظری
کلیدواژه ها: بانکداری، توسعه، رضایتمندی مشتریان، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 3 -
4. بررسی عوامل موثر بر عدم تمایل به تغییر بسترهای ارائه دهنده ی خدمات پرداختهمراه (مورد مطالعه: اپلیکیشن آپ)
کلیدواژه ها: پرداخت همراه، جذابیت جایگزین، اندازه کاربران، مدلسازی معادلات ساختاری، حداقل مربعات جزیی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نظری و فناوری های نوین در علوم اداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
5. بررسی تاثیر ریسک اجتماعی بر پذیرش بانکداری همراه با تاکید بر نقش تعدیل گر خودکارآمدی مشتریان بانک های تجارت تبریز
کلیدواژه ها: ریسک اجتماعی ، پذیرش بانکداری همراه، خودکارآمدی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
6. بررسی تاثیر باور به خودکارآمدی تکنولوژی بر رابطه بین اعتماد و نگرش مشتریان و پذیرش بانکداری همراه (مطالعه موردی: بانک های تجارت تبریز)
کلیدواژه ها: باور به خودکارآمدی تکنولوژی (فناوری)، اعتماد مشتریان، نگرش مشتریان، پذیرش بانکداری همراه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
7. نقش اعتماد در پذیرش فناوری جدید و اشتراک خدمات اقتصادی
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، سیستم پرداخت همراه بانک، مدل پذیرش تکنولوژی، قصد استفاد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
8. تاثیر بدبینی و نوع نگرش نسبت به خدمات بانکداری همراه بر روی قصد پذیرش خدمات بانکداری همراه
کلیدواژه ها: همراه بانک الکترونیک، قصد پذیرش فناوری های اطلاعاتی، نگرش و فناوری های اطلاعاتی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
9. بررسی تاثیر محرک های توصیه الکترونیک بر پذیرش بانکداری همراه و اعتماد اولیه (مورد مطالعه : مشتریان بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری همراه، محرک های توصیه الکترونیک، اعتماد اولیه، کیفیت استدلال، حجم، ارزش، سازگاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
10. اولویت بندی فناوری های پرداخت همراه در پرداخت های خرد و کلان با مدل تاپسیس فازی (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: فناوری خدمات، پرداخت همراه، پرداخت خرد، پرداخت کلان، مدل تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
11. بررسی عوامل تاثیرگذار بر رضایت کاربران بانکداری همراه: نگاهی تلفیقی با درآمیختن تئوری های متفاوت
کلیدواژه ها: بانکداری موبایلی، رضایت، سهولت استفاده، نوآوری شخصی، ویژگی های کار
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
12. شناسایی عومل تاثیرگذار بر به کارگیری و ارزیابی فناوری پرداخت همراه به تفکیک پرداخت های خرد و کلان (مورد مطالعه بانک ملت)
کلیدواژه ها: پرداخت همراه، ارزیابی فناوری، پرداخت کلان، پرداخت خرد.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
13. چالشهای امنیتی پیاده سازی پرداخت همراه مبتنی بر فناوری USSD
کلیدواژه ها: پرداخت همراه، کدهای دستوری، امنیت پرداخت
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم پایه و فنی و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
14. مروری بر نقش اعتماد در توسعه ی بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری، همراه بانک، مرور ادبیات، تجربه ی مشتری، تحول دیجیتالی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت علم در خدمت توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
15. بررسی عوامل موثر بر اتخاذ بانکداری همراه توسط مشتریان: توسعه و گسترش UTAUT2 همراه با اعتماد (مورد مطالعه: بانک شهر در شهر تهران)
کلیدواژه ها: بانکداری همراه، امید به عملکرد، امید به تلاش، نفوذ و تاثیر اجتماعی، شرایط تسهیل کننده
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
16. آسیب شناسی عدم توسعه بانکداری مبتنی بر تلفن همراه در ایران
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیکی پرداخت همراه، بانکداری همراه
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 13 -
17. بانکداری همراه موانع موجود راهکارهای توسعه آن در کشور
کلیدواژه ها: بانکداری همراه بانکداری موبایلی)
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 21 -
18. تحلیل تاثیر ساختار، اطلاعات سیستم ها بر ایجاد اعتماد اولیه در مشتریان برای استفاده از بانکداری همراه مطالعه موردی: بانک های شهر اصفهان
کلیدواژه ها: اعتماداولیه،بانکداری همراه،تعهدساختاری،کیفیت اطلاعات،کیفیت سیستم ها
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 15 -
19. معرفی الگوی مناسب بانکداری همراه در ایران با استفاده ازتجربیات موفق سایر کشورها
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 17 -
20. بررسی رفتاری کاربران بانکداری موبایل در ایران بر اساس نظریه TAM
کلیدواژه ها: بانکداری همراه در ایران، مدل پذیرش تکنولوژی.TAM
محل انتشار مقاله: نهمین سمپوزیوم بین المللی پیشرفتهای علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9